gambiastage2012.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze blog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook af en toe nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien jullie graag terug op deze blog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Vele groetjes,

Marlies,Kimberly, Miet, Emmely en Christophe!

Tim Bossuyt

Emmely, Christophe, Kimberly, Marlies en Miet,

Ik wens jullie een super stage toe en dat het een onvergetelijk avontuur mag worden.

Grtzz Tim

Dominique

Geniet ervan !!

mams Emmely

Eindelijk was de dag 'van het vertrekken' daar, met of zonder staking... vastberaden gingen jullie naar Gambia vertrekken...en zie, de eerste dag zit er al bijna op.
Geniet samen van dit super avontuur!!
Ps: een zoen aan onze allerliefste dochter!

mama Miet

Blij te horen dat het jullie zo goed bevalt. Eigenlijk had ik niet anders verwacht. Jullie enthousiasme pakte me.
Beleef alle gewaarwordingen met alle zintuigen en GENIET !
Deel jullie kennis en vriendschap met je nieuwe volkje.
Grtjs en dikke zoen

Lut Vanhaesebrouck

Lieve studenten
Ondertussen zijn wij al weer pardoes met onze voeten terug op westerse grond gezet: massa's onbeantwoorde mails, pakken werk die op ons afkomen, stagebezoeken die geregeld moeten worden, ... enz.
Maar we laten het niet aan ons hartje komen, want we dragen de Gambiaanse zon en levensvreugde mee. Stel het nog heel goed!!! We zijn stiekem jaloers dat wij niet langer mochten blijven en jullie wel. Enne Kimberly,... verlies onze filmpjes niet hoor. Eenmaal thuisgekomen stond er 'nada' op onze camera. Je hebt ze wellicht bij het overzetten op jouw computer niet gekopieerd, maar gewoon afgehaald. Dat is geen probleem... als je computer niet crasht. Zorg ervoor hé.
Vele groeten, ook aan Kristien en Pat en onze Gambiaanse vrienden
Martine Carbonez